London Town

Okej Dagens schema har sett ut så här:

Skola
Fika med Linda och Linnea
Beställt resa till London
Lagat mat
Ätit mat
Vänta nu REWIND...

Beställt resa till london.............

Där har vi det!!! Vi snackar resa till london den 1 juni. Det var ett helt år sedan sen vi var där och jag längtar jag ska köpa så sjukt mycket kläder!  Fy fan vad jag längtar efter lägenheten och lukten av paddington!
Men ja egentligen skulle jag ju då dit med Linda med det blev inte vilket är synd men vi kör på en resa med min fader det är minst lika bra!  Just nu kollar jag på en smör kärleks film som har gått på tv typ 65 gånger och  den har verkligen inte blivit bättre. Vilket är synd jag gillar bra filmer!
Nu ska jag lägga upp dagens outfit och dagens låt bara så ni vet.

over and out












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0