Knark och kärlek i mina tankar.



Nej jag har inte börjat knarka, jag skriver helt enkelt ett arbete om cannabis som egentligen skulle varit inlämnat idag men seg som jag är så hann jag inte göra det. Men det fixar sig nog! Gårdagen spenderades med Evelina mysig som vanligt och jag längtar efter henne redan men vi ses i morgon så det är ingen fara. Helt sjukt dåligt min blogg går jag har en unikbesökare, och det är jag så praktiskt taget så skriver jag ju till mig själv små patetiskt men sure. Skönt och få ut det på något sätt. Filip är och klipper sitt krylliga jävla hår. Vilket är synd- aftro är cool. Nu ska jag fortsätta med mitt arbete så jag kan kanske få mitt mvg som jag förtjärnar!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0