Hungrig som fan!

Idag har det varit en ganska grym dag! Topp saken var att jag får mvg i engelska!!!!!!
Vi hade en engelsk rektor på besök och vi snackade och min lärare tyckte jag var så bra att jag fick mvg!
-Fuck Yeah-



Men ja den andra bra saken är att jag har vairt med Evelina  hela dagen och myst hon gick precis! Sen så har jag köpt ny parfym som luktar väldigt gott = Sean John Unforgivable fragrance!


Det ända dåliga med denna dagen är att vi har haft NP- no= labbprov som gick sådär vi fårs hur det går! Snart blir the thai-mat gott som fan säger jag er bara! Nu ska jag bara leta upp en fin bild som jag kan lägga upp sen ska jag äta!!


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0