Dagens










HejHej!

Solen skiner ute men inte i min lilla källare.
Där lät det som om jag var skit deprimerad men så är inte fall lite nere spanska provet som jag hade i dag gick sämt även fast jag fuskade helt sjukt ju.  Jag är totalt inkompetent och det rinner fotfarande ur min näsa. Men trots all  denna skit så hade dagen inte varit så dålig ändå jag gick upp  tio minuter innan jag började sprang upp och bortsade tänderna och stack till skolan. Bilden som jag hade målat här om dagen fick jag hämta på lunchen (mvg). Dessutom så redovisade jag och Elinor en låt som jag och hon skulle spela/sjunga på avslutningen och vi fick beskedet att vi skulle köra den på avslutningen vilket är positivt. Biologi prov i morgon som jag måste öva på och hoppas jag får mvg på men ja vi fårse sen har jag en fet jävla uppsats som jag också måste skriva. Die die die. Men det är nog ingen fara tror jag får nog inte mvg i NO vilket fall men ja störigt är värd ett mvg enligt mig.


Nu ska jag sova eller vila, jag vet inte, jag ska inte vara vid medvetettillstånd i alla fall är ett som är säkert.. Vi ses senare!



Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0